Turkusowa kreska.

Hello!

Postanowiłam dziś zmalować make-up. To co udało mi się stworzyć prezentuję na zdjęciach poniżej, a wszelkie uwagi i krytykę dzielnie zniosę, więc walcie śmiało :)






Użyłam:

Twarz
Baza - BeneFit - The PoreFessional
Podkład - Floslek, Make-up @anti @cne,
Puder - Maybelline Affinitone
Róż - Alverde, 10 Romantic Coral
Oczy
Tusz - Benefit, The're Real,
Cienie - Estee Lauder, Surreal Skies, Miyo - Graffiti.
Kredka w kącikach - Avon, Gel Pencil w kolorze Flash
Usta
Inglot - błyszczyk 20
Brwi
Zestaw -H&M, Smoky Eyes

Red Lipstick

53 komentarze:

  1. Oooo jak ten podkład z Flos-Leku! Patrzyłam na niego ostatnio i się zastanawiałam, czy dokupić do korektora, bo ten jest moim strzałem w 10! Akurat dziś o nim pisałam, hehe ;)
    Makijaż jest śliczny! niesamowicie podobają mi się Twoje dłuuuugie do nieba rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne polaczenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Górna powieka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, czy mi sie wydaje, czy masz takie nierówne rzesy??? :)
    ale makijaż bardzo ładny :) nie powstydziłabym się w takim smigac na impreze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zainspirowałaś mnie :D jutro zrobię podobny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ta kreska wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się:) Te rzęsy to nie za długie;)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda, oczy pięknie pomalowane !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :) Ale ten tusz robi cuda na Twoich rzęsach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee uwierz mi, że to jest nic :D Nie chciało mi się dokładnie tuszować :d!

      Usuń
  10. bardzo lubię kolory na dolnej powiece ;) bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  11. ehhh pisąłam komentarz i go nie ma, albo sie nie wyslal albo ja nie wiem ...
    wiec powtorze : makijaż mi sie podoba :) świetne kolorki :)
    i mam takie wrazenie ze bardzo nie równe masz rzesy, dłuugie do nieba ale znacznie się róznią dlugością :) az sie swoim przygladalam zeby sprawdzić czy tak mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie nierówne :) Normalna sprawa :P

      Usuń
  12. ej, czyżbyśmy miały taki sam kolor oczu?! masz także taką charakterystyczną brązową plamkę w środku, lubię to! a oko ładne i oddaj rzęsy:P

    OdpowiedzUsuń
  13. super. też tak często się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też taki robię czasami, tylko na górze raczej preferuje czarną kreskę.Uważam że takie kolorki najlepiej wyglądają u dziewczyn z ciemnymi oczami *_* ale nam też się coś należy od życia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za bardzo pochlebny komentarz! Jest mi niezmiernie miło! Masz niesamowite oczy :D Będę stałą bywalczynią :*

    OdpowiedzUsuń
  16. wow :) masz przepiekne oczy i powalająco długie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chcę Twoje rzęęęęęęęęęęsy! :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny, niezbyt skomplikowany makijaż - lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dolnej powieki nie maluję, ale na górnej taką kreskę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, elegancko, nie przesadzone, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe połączenie kolorów - niby dużo, ale nie obciąża Ci powieki. Rozświetla :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. super masz te rzęsy. też chcę takie dłuuugie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny makijaż:) Kreska super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka krytyka..tu trzeba podziwiać hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny, delikatny makijaż :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dobrze zrobione oko ;)

    pozdrawiam million ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dolna kreska prezentuje się pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się Twój makijaż :) Bardzo fajne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  29. prześliczne wygląda ten makijaż na twoich oczyskach :D bardzo mi się podoba szczególnie ta turkusowa kreska , jest genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ode mnie krytyki nie będzie. Powiem, ze ładnie i już!

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się, świetnie połączone kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie dzisiaj też turkusowa kreska tyle, że w mocniejszym kolorze ;) Jeśli masz chwilę i ochotę to zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. przeczytałam 'truskawkowa' i się dziwię, że czerwonego nigdzie nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
  34. przeczytałam 'truskawkowa' i się dziwię, że czerwonego nigdzie nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie to wygląda, choć spodziewałam się że kolor kredki na dolnej powiece będzie troszkę intensywniejszy!

    Ale co mnie zainteresowało to inglotowski błyszczyk-jaki pięęęękny kolor!!!:)

    secondhandface.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna kreska :) Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Maskara jakie Ty masz długie rzęsy :O zazdroszczę
    Makijaż bardzo mi się podoba i tak jak Fumiko, zwróciłam uwagę na przepiękny kolor błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń